میلاد با سعادت پیامبر رحمت ...

میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم بر همه ی مسلمانان جهان مبارک باد ...

منبع عکس : انجمن گفت و گوی دینی (اسک دین)



نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت11:33---8 فروردين 1393

سلام دوست من وبلاگ جالب دارید براتون ارزو موفقعیت میکنم من یه سایت دارم که برا اوقات فراغت شما عزیز بزرگوار ساخته شده خیلی خوش حال میشم اونجا ببینمت . هست منتظرت هستم ما یه جمع از دوستان گرم و صمیمی هستیم جای تو خالی هست پس مارو فراموش نکن ممنون ببخشید خیلی حرف زدم خداحافظ


پاسخ: سلام. بسیار هم عالی ! ولی بنده همین جا ، جام خوبه ! ممنون و موفق باشید .


افزایش بازدید رایگان و بهبود رتبه الکسا
ساعت9:28---7 فروردين 1393

سلام دوست من عیدت مبارک ...
وب قشنگی داری بهت تبریک میگم...
آیا حیف نیست بازدیدت اینقد کم باشه و این همه زحمتت به هدر بره ؟؟؟؟
اگه از بازدید وبت نارحتی و میخای رایگان بازدید وبتو افزایش بدی بیا به سایت من.
با عضویت ساده هم رتبه الکسای وبتو بهبود میبخشی و هم وبتو رایگان پر بازدید میکنی ...
همینطور میتونی با کسب امتیاز ، کسب درامد کنی...
برای اینکه بیشتر آشنا بشی پیشنهاد میکنم بیای به سایت و اخبار سایت رو بخونی...
جوایزی برای کاربران فعال در نظر گرفته شده که میتوانید با مراجعه به اخبار سایت مشاهده نمایید...
منتظر حضورت هستم ، حتما بیای ها ...
بعد از عضویتت میتونی از لینک زیر مجموعه گیری که داری دوستاتو دعوت کنی و 20 درصد از امتیازاشون رو برای خود داشته باشی.
موفق باشی ...


پاسخ: نظر تبلیغاتی !؟ به هر حال ممنون !


Admin
ساعت7:41---7 فروردين 1393

سلام دوست من.وب جالبي داري منم يه سايت عکس بازيگران دارم که هر روز با پست هاي جديد از بازيگران و هنرمندان آپديت ميشه.ازت دعوت ميکنم تا به سايتم بياي اميدوارم از سايتم خوشت بياد.


پاسخ: سلام. ولی بنده کلا ازین سایت ها خوشم نمیاد . ممنون.


مركز توزيع بازديدكننده
ساعت8:31---10 اسفند 1392

خيلي وبلاگ قشنگي داريد و مطالب جالبي را در وبلاگ خود قرارداده ايد ولي تابه حال به اين فكر كردين كه چجوري بدون هيچ هزينه اي آمار وبلاگ خود را بالا ببريد
بله درست فهميدين
شما با استفاده از سايت :...
آمارد بازديد خود را چندين برابر ميكنيد.
مزاياي اين كار :
نمايش وبلاگ خود به بيش از هزاران كاربر
باز شدن وبلاگ شما به صورت اتوماتيك
كاملا رايگان و بدون هيچ هزينه اي
بالا بردن رتبه الكساي جهان و ايران شما
رشد سريع وبلاگ شما در موتورهاي جست وجو
و.....
همين امروز شروع كنيد

راستي يادم رفت بگم به ازاي معرفي هر زيرمجموعه 100 آي پي از ما هديه ميگيريد
و منتظر جوايز نقدي كه درآينده قرار ميدهيم باشين


پاسخ: به نظر شما خوانندگان کسی هم به این تبلیغات بها می ده ؟؟ من که بعید می دونم. جالبه بدونید که چنین افرادی برای گذاشتن چنین نظراتی از طرف سایت مربوطه استخدام می شن و بابتش پول هم می گیرن !! بله ... این طوریاس !!


حمید رضا
ساعت18:11---1 اسفند 1392

سلام
خداييش سايت خوبي داري.
يه سري آموزش کسب درآمد از اينترنت با درآمد روزانه تا 14000 تومن از اينترنت روي سايتم گذاشتم.تو هم زود تر به سايت بيا و از آموزش ها استفاده کن و مثل خيليا از اينترنت کسب درآمد کن.اين فرصت رو از دست نده.
نظر فراموش نشه.حتما منتظرتم.


پاسخ: سلام. آقا منتظر نمون ! منم به تو پیشنهاد می کنم تا سایت مورد نظر اسکم (scam) نشده بیای بیرون که پولت و وقتت و سرمایت هدر نره !!!


بهنام
ساعت3:43---1 اسفند 1392

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم طراحی دکوراسیون بلینک و خبر بده بلینکمت....ممنون......


پاسخ: سلام ... ممنون ولی بنده فقط با وبلاگ های مرتبط با موضوع وبلاگم تبادل لینک می کنم ... از توجهتون سپاس گزارم. موفق باشید .


مهدیه
ساعت2:34---12 بهمن 1392

سلام دوست وهمشهری عزیزم
وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن...
منتظرتما.نظر یادت نره


پاسخ: سلام. سپاس. حالا شما از کجا فهمیدین که همشهری هستیم ؟؟


صمد
ساعت23:36---10 بهمن 1392
سلام بزرگوار

قم می خونم

از اینکه تو وبلاگ ها نظر گذاشتی،ممنون

موفق و پیروزباشی

یاعلی
پاسخ: سلام. دوست عزیز. خواهش می کنم. موفق باشی ... ان شاءالله یه روزی استاد تمامیت رو جشن بگیری ...


تبادل لینک
ساعت2:54---8 بهمن 1392

سلام
وبلاگ خیلی خوفه
چون دیدم داری برای وبلاگت زحمت میکشی اینو بهت میگم
برو به این سایتی که ادرسشو گزاشتم و ازش لینک بگیر (رایگان)
چون رنک گوگل 5 داره بازدیدت زیاد میشه
موفق باشی


پاسخ: سلام . اتفاقا چندان زحمتی برای این وبلاگ نمی کشم :) ... به هر حال ممنون. ترجیح می دم وقتم رو صرف چیزهای مهم تری بکنم ... موفق باشی .


صمد
ساعت0:08---5 بهمن 1392
سلام برادر

از اینکه به وبلاگم اومدی و کامنت گذاشتی ممنون

اینم آدرس وبلاگهای دیگه منه

خواستی،سر بزن

یاعلی

http://seddig.mihanblog.com/

http://sanda-khoy.blogfa.com/
پاسخ: سلام ... خواهش می کنم ... اون دو تا هم خوب و مفید بودند ... موفق باشی ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد پیامبر رحمت

تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 12:43 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.